Haha ;)

Hej ! vet att ja skulle ha bloggpaus men ja behöver skriva ! ja får klara proven med bloggen också !  Just nu e ja sjuk och ligger ensam i soffan mitt inatten och kollar på jackass ;) <3 de e väll lite mysigt ;) men tänkte bara säga att ja kom på att ja hade 4 prov denna vecka ...som sagt 1 omprov o ja kan nt ett skit glömt bort ALLT !  men aah får jobba nu ! men aah de e bara 1 prov men ´ska ge allt ! de e no på celler o skit ! ja kan inget men den här gången äre muntligt med min lärare så han sa att de bara kommer ta typ 15 min så de e väll nice :D de provet är på fredag så hinner plugga ! men inga kompisar i veckan utom i helgen o fredag , måste plugga svenska so science x2 (science=SO;)) men iallafall ska satsa nu i skolan ska INTE gå om 6:an nej ska gåvidare med min sajkklass i 7:an 8:an och 9:an :D <3 bra prioriteringat (stavning) ;)  har plugga so sen ja vakna till klockan 22:00 men asso ja gick upp ur sängen runt 14:30 de tyder på att ja har feber de har hela min familj vetat ända sen ja va liten ! ja sov ALDRIG på dan om ja inte hade feber ;) smart va? ;)) men ska bli frisk till onsdag 1 ny elev 2 typ 2 timmars rast ! :D <3 Men aah godnatt heöt slut ! somnat runt 3-5 mer än en vecka nu ! nu ska de bli bättre sömn bättre plugg ! :D önska mej lycka till !
image descriptionimage descriptionimage description
/Elin <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0